Lev livet :D

Mmmmmums, sitter här i sängen o äter lite Big Ben. haha
Tänker på en sak jag tänkte på igår :p hah'
När jag tog ett par klunkar ur mitt vatten glas som stog breve nattduks bordet och tänkte på alla barn som inte ens har tak över huvudet.
Nästan alla jag känner inklusive mej själv vill vi ju alla ha o ha hela tiden :p
Det är ju sån man e. Speciellt jaa, haha
Vi har ju alla våra drömmar vissa har större än andra.
Och det mästa kostar ju :/
Men dom stackarna får ingenting.

Men vad ska man göra ? Bara för att dom har de skit mår dom fan inte bättre av att vi skulle svälta för o se hur de känns så...
Lev livet vi som kan ;)
hehe


// Alina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0