Ny dator :D

Ååå nu va de himla längesen :´(
Vi har ju gjort om här hemma så har inte haft tillgång till datan, men idag fick jag en ny egen data av pappa :D
Fan va glad jag blev asså <3 haha
Jag har ju väntat på o få en egen i flera år nu ju :P Så ÄNTLIGEN<3
Syster Sanna o hennes kille har kommit upp hit till sthlm o ska va här i tre veckor nu :D
För Sanna ska praoa här.....

I fredags åkte Amanda o ja till Nacka Forum o shoppa :D
Jag köpte: En svart vår jacka, ett midje bälte, nya skor och en ny väska. Det kostade mej lite över 1000 lappen :p
Inte så farligt...
Lägger in bild på grejerna nån dag här i veckan ;)

Den 28:e är ska alla släcka ner ljuset i en timme, o då blir de fri entré på skansen. E.M.D ska va där :D
bland annat, det ska såklart va fler kändisar också :p
Men dom ska bara spela akustiska instrument ! Eftersom man inte ska använda el under den timmen...
Jag måste bara åka dit ! :D

Jaoo nu ska väl jag ladda ner lite program o så till min nya data :)
Puss o kram ALLA goa o glada // eran Alina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0