Nathalie <3

Aj aj aj, inte skönt o få kattens klor i sig.
Ligger här i sängen o skriver med en njutande katt breve :) hah
Lyssnar på Secondhand Serenade - fall for you ( http://www.youtube.com/watch?v=FKi125iqnFg  ) grymt bra :D
Idag vare mycket snöbolls krig, men ja palla inte va me :p Fasst jag hade en fri mulning på Ragge o flera på lukas... hihi
Va me Natta hela skoldagen :D Så skönt att de e vi igen <3
De va ett tag sen vi va gumman :(
Men nu är jag här för att stanna för evigt, ska iallafall försöka så gott jag kan :)
Jag tänker tillbaka på det du o ja gjorde tillsammans, du vet va ja menar.
Allt jag har sagt har jag faktiskt menat.
Jag vet att jag har svikit...
Men tänk att det kunde bli så på  grund av en kille vi båda älskar !
Men våran vänskap är mer värd än så :)

I´m born to tell you I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0