Dop,melodifastival & snöbolls krig.....

Ojojoj, nu va de längesen :´(
Vi gör om hemma i data rummet eller ja hela övervåningen så de e lite kaos kan man ju säga :p
Mitt rum e iallafall klart och det blev så himla fint :)
I kväll måste alla rösta på E.M.D. ! <3
Dom e ju helt klart bäst :)
 E.M.D. har ny outfit :D <3 hihi

Idag har jag varit på dop :) Min kusin Harry skulle döpas, de va kul o träffa alla släktingarna som man tyvärr inte träffar så ofta :(    Eftersom jag bor i Sthlm o alla andra i Småland typ :(
men men.... Älskar dom iallafall :D

Igår skulle jag åkt på fest, men när jag gjort mej klar, ny duschad o sminkad fick jag sån fruktansvärd huvudvärk...
Inte bra !
Men skälet till huvudvärken var nog för att jag blev mulad så många gånger igår att jag tappade räkningen, eftersom jag var den ända av 20 tjejer i klassen som våga mula killarna så blev ju jag den dom hoppade på såklart !
Och när jag trodde det var över i väntan på bussen på väg hem blir jag ju såklart mulad 1000 gånger om av Nicklas & Viktor :p
Hah, fasst jag fick nog skylla mej själv eftersom jag gick på dom HELA tiden :)
O sen på bussen hade Viktor tagit med sig en snöboll in ! Och gissa vem som fick den ner tryckt i nacken ?!
haha, nu är jag iallafall hemma hos pappa :) Åkte med en båt som gick 09:05 i morse o åkte raka vägen ner till dopet som var i Tranås. Sen blev de åka med syster hem till pappa :D
Sen blir de väl titta på melodifestivalen o äta ostkaka som jag älskar :p

XO XO // Alina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0