hmm, blandat ?

Hej alla =)
Haft en bra påsk ? De har iallafall jag =D
Har träffat alla 4 mostrar, mina 3 morbröder & alla deras barn <33¨
Och så var  jag barnvakt till lilla Ludde 2 år =) Han är så himla söt o snäll o busig såklart !
Vid två tiden kom moster Kattis förbi o hämta mej o ludde så åkte vi hem till henne o åt lunch.
Medans vi väntade på maten gick jag o lekte med Ludde o Lukas i lekparken det gick inte så bra :P
Lukas blev arg o sprang i väg, o jag kunde ju inte lämna Ludde själv så bärande på Ludde sprang jag efter en arg Lukas :/
haha... Men tillslut kom vi hem väl behållna ;)

På påskafton kom morbror Pejje o morbror Gabbe o deras familjer, o moster Frida hennes  familj =)
Det var så himla mysigt, o TOPPEN väder :)

Men nu är man hemma igen o i morgon är det plugget som gäller :/
blä blä blä, kommer ihåg när man gick i typ ettan man ba: O ja skola =)
Hur kunde man ?
Stackars alla dom som går i lågstadiet nu, dom vet inte vad dom har att vänta sig asså...!

Nu ska jag gå ut i vår vädret o hoppa lite studsmatta med Oliver o Jonte =p

GLÖM INTE: Att Erik Segerstedt fyller 26 nästa måndag ( 20 / 4 ) <333

ALINA KARLSSONERIK SEGERSTEDT

55.5 %

Ett förhållande mellan ALINA KARLSSON och ERIK SEGERSTEDT har goda chanser att bli lyckat!



Haha bra va ?! :D


// Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0