Vårkänslor :p

Ååå villken UNDERBAR dag det har varit idag :D
Har spelat fotboll, som inte alls är min grej egentligen.
Men shit va kul jag haft, jag gjorde till och med ett mål :D  Jag är lycklig :p
Sen gick jag,Rudi,Jennie,Thea,Andy, Nattis & Lukas o köpte glas, mums..!
Haha, och sen tog ja,Andy o Rudi bussen Andy hoppa av i Stavsnäsby o jag o rudi hoppa av i Stavsnäs vinterhamn :p
Därifrån tog vi båten till Runmarö :)


Det har värkligen varit vårkänslor i luften idag :p     Hah, 3 tjejer har varit som galna efter en ´´ viss ´´ kille ;)
Hah, de e inte lätt o va kär asså... <33

Max ( mitt X ) skulle ringa idag, gjorde han det ?
Nej !
Men men, då vet jag ju iallafall vart jag har honom...
Inget att satsa på.
Om du läser detta ska du veta villken skit du är !
Det är fan skönt att va kär o tillsammans med nån, men det är ändå så himla skönt att vara fri !
Men tänk att ha nån brevid dej på stranden brevid solnedgången <333
Och nån som håller om dej när du fryser, tröstar när du är ledsen och ja allt det där man vill att en kille ska göra :)

Ett tips till alla tjejer :
Detta är en ´´ att bli dumpad lr , dumpa glass ``
Ska speciellt ätas i sånna tillfällen :p

Blir gärna glad om ni kommer med förslag eller om det är nåt ni vill veta i mode eller kändis världen :p
Puss i påsk :D

 // Alina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0