Lauren / EMD




Igår kunde jag bara inte sova så jag satte på datan o tittade på The Hills säsong 4 :)
Älskar värkligen det programmet det är nog det bästa som finns, Lauren är så underbar o vacker hon är värkligen min förebild :D <33
Vill bli precis som hon :)
Jag bara måste flytta till L.A. , det är min stora dröm :)
Förutom att jag vill gifta mej med Erik Segerstedt nån gång i livet :p haha
Men jag ska försöka göra vad jag kan för att nå toppen ! =p


O gissa vem som lyssnat på Rix Fm idag, mellan 13:00 - 16:00 !
Jaaag har såklart =D
E.M.D. tog över i 4 timmar  <33 hah


I morgon åker jag till Småland, mormor o morfar i en vecka =)
Kommer alltså inte va inne på internet på hela veckan nu satt ni vet =(

Tog lite bilder på mej själv förut tänkte slänga ut några här =P


Men puss o kram på er

// Alina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0