Mina soulmates !


Jag måste bara skriva att jag älskar så många här i denna underbara värld <3
Men dom som betyder lite mer än andra är mina systrar, Linda & Sanna.
Man känner igen sig själv i dom, det är en annan kärlek till dom än andra.
Skulle det hända dom något skulle jag ärligt inte klara mej !
Har så många fina minnen med dom asså !
Känns som trillingar, dom är mina riktiga soulmates !
Mina bästa vänner.
Är så glad att jag har dom !

Linda & jag har ALDRIG bråkat i hela mitt 13 åriga liv :)

Att Sanna o jag bråkar rätt ofta är nog för att ålders skillnaden inte är så stor, 13 o 18.
När vi träffas bråkar vi alltid nån gång men när vi är i från varandra gråter vi !

Älskade systrar ! <3

Älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0