Killen i mina drömmar

Jag trodde att jag förlorat det bästa i mitt liv när jag förlorade dej, men jag är värd något mycket bättre !
Fattar inte vad jag tänkt, du är ju inte killen i mina drömmar, inte äns i närheten.
Killen i mina drömmar är inte ute o dricker, han kallar mej inte elaka saker och han skäms inte i skolan över att ha mej som flickvän !
Han ska kunna kyssa mej närsomhelst och varsomhelst.
Och han ska älska mej för den jag är.
Och han ska inte gå o skryta om att jag bara var en tjej han förlorade oskulden med eller att jag bara fanns tillhands när han var sugen.
Han ska tänka på mej också.
FÖR DEN KILLEN JAG VILL HA, HAN VET VAD KÄRLEK ÄR ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0