23:59

OMG !
Kom hem precis hem nu, det har brunnit i ca 1,5 timme nu här på ön !
Det började med att jag skulle gå ut och säga godnatt till mamma som satt ute och rökte.
Hon sa: schh stäng dörren och kom ut det smäller där borta.
Så vart det bara ljust på himlen och vi ser en stor eld.. Jag fick PANIK !
Så mamma sprang upp och väckte min låsas pappa som rusade ner för trappan sprang ut och kollade med, mej,Sanna,Christopher & mamma.
Och Kenta som är med i brandföreningen här på ön åkte bort med mamma o syster Sanna.
Jag grät skakade och var så himla chockad, elden är så himla nära vårat hus !
Vi hörde smällar och har nu fått reda på att det fanns gasoltubar där !
Huset kommer brinnna ner helt och hållet :´(
Det visade sig vara en stackars äldre man som bor där och olyckliktvis var han hemma & har förmodligen slagit i huvet mer vet vi inte...
Men han har precis åkt i väg med ambulans helikoptern nu.
Och min låtstas pappa kommer nog inte hem på hela natten.
Men nu måste jag försöka sova...
Hörs i morgon puss puss // Alina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0